0909_nieuwhuisconsult_495.jpg

 

Training Klantgerichtheid

 

Klantgerichtheid:  ‘Het praten, denken en doen uit oogpunt van de klant.’ In theorie klinkt dit heel simpel. Maar wie zijn dan eigenlijk uw klanten en wat willen zij? En hoe geef ik hier, in mijn dagelijkse werk, handen en voeten aan? Om op deze vragen een antwoord te vinden, is de cursus klantgerichtheid georganiseerd.

  

 

Inhoud

  •  Wat is klantgerichtheid;
  • waarom is klantgerichtheid belangrijk;
  • hoe communiceert u klantgericht;
  • maak van een klant een relatie;
  • het voorkomen van ‘komma-sukkel’ zinnen;
  • een blijvende positieve indruk achterlaten;
  • actief luisteren;
  • klantgericht omgaan met klachten.

 

Doelgroep

Medewerkers in de profit en non-profit sector die (telefonisch) contact hebben met klanten. Onder ‘klanten’ worden ook interne klanten bedoeld


 

Leerdoel

De deelnemer wordt opgeleid om aan de hand van gedoceerde en geoefende technieken en aangereikte handvatten in de dagelijkse praktijk klantgericht te communiceren en te handelen

 

Werkvorm

Doceren theoretische modellen, discussie over, en oefening van praktische toepassing. Individuele opdrachten tussen de cursusdagen


 

Duur

2,5 niet aaneengesloten dagen


 

Wijze van aanbieden

In-company op maat, open inschrijving (landelijk)


 

Plaatsen

Op aanvraag cursusprogramma 2014 beschikbaar


 

Prijs

Op aanvraag

 

 

PDF PDF downloaden/ afdrukken