Training Klantgerichtheid



Advies Opleidingen

Training Klantgerichtheid

Klantgerichtheid: ‘Het praten, denken en doen uit oogpunt van de klant.’ In theorie klinkt dit heel simpel. Maar wie zijn dan eigenlijk uw klanten en wat willen zij? En hoe geef ik hier, in mijn dagelijkse werk, handen en voeten aan? Om op deze vragen een antwoord te vinden, is de cursus klantgerichtheid georganiseerd.

Inhoud

  • Wat is klantgerichtheid;
  • waarom is klantgerichtheid belangrijk;
  • hoe communiceert u klantgericht;
  • maak van een klant een relatie;
  • het voorkomen van ‘komma-sukkel’ zinnen;
  • een blijvende positieve indruk achterlaten;
  • actief luisteren;
  • klantgericht omgaan met klachten.

Doelgroep Medewerkers in de profit en non-profit sector die (telefonisch) contact hebben met klanten. Onder ‘klanten’ worden ook interne klanten bedoeld.

Leerdoel De deelnemer wordt opgeleid om aan de hand van gedoceerde en geoefende technieken en aangereikte handvatten in de dagelijkse praktijk klantgericht te communiceren en te handelen.

Werkvorm Doceren theoretische modellen, discussie over, en oefening van praktische toepassing. Individuele opdrachten tussen de cursusdagen.

Duur 2,5 niet aaneengesloten dagen.

Wijze van aanbieden In-company op maat, open inschrijving (landelijk).

Plaatsen Op aanvraag cursusprogramma 2018 beschikbaar.

Prijs Op aanvraag.

Offerte aanvragen

Informatie aanvragen

Over de opleiding Training Klantgerichtheid

"De praktische aanpak van het ISO 27001 traject was precies wat we nodig hadden."

Goran Grcic

CEO Graficom

"Al meer dan 15 jaar is Nieuwhuis Consult onze betrouwbare partner op het gebied van veiligheid van ons materieel"

Remco Vriesema

Hoofd werkplaatsen Twente Milieu

"Het was een leerzaam en leuk traject! Zowel in je adviezen als in de training weet je mijn aandacht goed vast te houden, mijn complimenten!"

Karin van Veen

EHS-coördinator Saint Gobain

Wij werken voor: