Klantgerichtheid: ‘Het praten, denken en doen uit oogpunt van de klant.’ In theorie klinkt dit heel simpel. Maar wie zijn dan eigenlijk uw klanten en wat willen zij? En hoe geef ik hier, in mijn dagelijkse werk, handen en voeten aan? Om op deze vragen een antwoord te vinden, is de cursus klantgerichtheid georganiseerd.
Doelgroep Medewerkers in de profit en non-profit sector die (telefonisch) contact hebben met klanten. Onder ‘klanten’ worden ook interne klanten bedoeld.
Leerdoel De deelnemer wordt opgeleid om aan de hand van gedoceerde en geoefende technieken en aangereikte handvatten in de dagelijkse praktijk klantgericht te communiceren en te handelen.
Werkvorm Doceren theoretische modellen, discussie over, en oefening van praktische toepassing. Individuele opdrachten tussen de cursusdagen.
Duur 2,5 niet aaneengesloten dagen.
Wijze van aanbieden In-company op maat, open inschrijving (landelijk).
Plaatsen Op aanvraag cursusprogramma 2018 beschikbaar.
Prijs Op aanvraag.
Meer weten?