Inloggen

Wachtwoord opvragen
Nieuwhuis Consult

Training Klantgerichtheid

Training Klantgerichtheid

Klantgerichtheid: ‘Het praten, denken en doen uit oogpunt van de klant.’ In theorie klinkt dit heel simpel. Maar wie zijn dan eigenlijk uw klanten en wat willen zij? En hoe geef ik hier, in mijn dagelijkse werk, handen en voeten aan? Om op deze vragen een antwoord te vinden, is de cursus klantgerichtheid georganiseerd.

Details Brochure downloaden

Cursusdata en -locaties

De Training Klantgerichtheid wordt aangeboden op diverse locaties in Nederland als open inschrijving, of bij u op locatie als incompanycursus aan groepen vanaf 4 personen.

Het actuele cursusprogramma kunt u opvragen via opleidingen@nieuwhuisconsult.nl. Heeft u vragen of wilt u meer informatie, dan kunt u bellen met 0541-661024.

Inhoud training Klantgerichtheid

Tijdens de training worden onder andere de volgende onderwerpen behandeld:

  • Wat is klantgerichtheid;
  • Waarom is klantgerichtheid belangrijk;
  • Hoe communiceert u klantgericht;
  • Maak van een klant een relatie;
  • Het voorkomen van ‘komma-sukkel’ zinnen;
  • Een blijvende positieve indruk achterlaten;
  • Actief luisteren;
  • Klantgericht omgaan met klachten.

In het kort

  • klantgericht communiceren
  • open inschrijving en incompany
  • theorie en praktijkopdrachten
Offerte aanvragen

Persoonlijk contact

Meer weten? Of heeft u vragen? Neem hiervoor gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

0541 661024
info@nieuwhuisconsult.nl Contact opnemen

Waarom Nieuwhuis Consult?

  • Locaties door heel Nederland
  • Praktijkgericht
  • Open inschrijvingen: 95% gaat door
  • Gratis annuleren
  • Hoge waardering door cursisten: 8,6

Meer informatie

Doelgroep

Medewerkers in de profit en non-profit sector die (telefonisch) contact hebben met klanten. Onder ‘klanten’ worden ook interne klanten bedoeld.

Leerdoel

De deelnemer wordt opgeleid om aan de hand van gedoceerde en geoefende technieken en aangereikte handvatten in de dagelijkse praktijk klantgericht te communiceren en te handelen.

Werkvorm

Doceren theoretische modellen, discussie over, en oefening van praktische toepassing. Individuele opdrachten tussen de cursusdagen.

Duur

2,5 niet aaneengesloten dagen.

Wijze van aanbieden

In-company op maat, open inschrijving (landelijk).

Plaatsen

Op aanvraag cursusprogramma beschikbaar.

Prijs

Op aanvraag.

Samengevat

  • klantgericht communiceren
  • open inschrijving en incompany
  • theorie en praktijkopdrachten

Voor meer informatie over de training Klantgerichtheid neemt u contact op met Nieuwhuis Consult via opleidingen@nieuwhuisconsult.nl of per telefoon op 0541-661024.

Ervaringen

"Nieuwhuis Consult was a great help for implementing our ISMS ; the consultant successfully managed to adapt the complex ISO 27001 requirements into something our company could easily work with. "

Cyril Mallet - CTO Platform 161

"Bedankt voor je kundige advies, ondersteuning en prettige samenwerking in het traject dat we gehad hebben om tot de ISO13485:2016 certificering te komen."

Bert Raap - General Manager Prince Technologies

"De praktische aanpak van het ISO 27001 traject was precies wat we nodig hadden."

Goran Grcic - CEO Graficom

"Al meer dan 15 jaar is Nieuwhuis Consult onze betrouwbare partner op het gebied van veiligheid van ons materieel"

Remko Vriezema - Hoofd werkplaatsen Twente Milieu

"Het was een leerzaam en leuk traject! Zowel in je adviezen als in de training weet je mijn aandacht goed vast te houden, mijn complimenten!"

Karin van Veen - EHS-coördinator Saint Gobain

Informatie aanvragen

Over de opleiding Training Klantgerichtheid