Inloggen

Wachtwoord opvragen
Nieuwhuis Consult

Training Telefonische Verkoop & Acquisitie

Training Telefonische Verkoop & Acquisitie

Telefonische verkoop en acquisitie is een veelgebruikt middel om klanten te benaderen. Maar op welke manier kunt u dit middel het best inzetten. Hoe wint u de klant en hoe krijgt u de gegevens die u nodig hebt. De training Telefonische Verkoop en Acquisitie geeft u allerlei tips en handvatten.

Inhoud

  • De voor- en nadelen van de telefoon
  • Telemarketing: telefoonterreur of effectieve verkoopmethode?
  • Inzicht in uw eigen communicatie en de uitwerking daarvan op anderen
  • Hoe zorg ik ervoor dat ik de juiste persoon aan de lijn krijg?
  • Het maken en gebruiken van een telefoonscript
  • Welke vragen geven het beste resultaat?
  • Actieve luistervaardigheden
  • Het herkennen van en kunnen inspelen op koopsignalen
  • Tegenwerpingen ombuigen in verkoopargumenten
  • Doelgericht kunnen afsluiten
  • Een blijvende positieve indruk achterlaten

Meer informatie

Doelgroep Medewerkers die zich bezig (gaan) houden met het telefonisch benaderen van klanten.

Leerdoel De concurrentie is moordend (“Schikt het dat ik u bel?”) en het echt kunnen verkopen en acquireren per telefoon vereist meer dan een ‘vlotte babbel’ en voldoende doorzettingsvermogen. Telefoneren is namelijk communiceren met een handicap. Van uw non-verbaliteit, het grootste gedeelte van onze communicatie, kunt u geen gebruik maken. U bent volledig aangewezen op uw gesprekstechnieken en uw vaardigdheid om in te kunnen spelen op het gedrag van uw (potentiële) klant. Voor deze cursus hebben wij onszelf tot doel gesteld: U bewust te maken van de mogelijkheden en onmogelijkheden van telemarketing in uw dagelijkse werk en in het verkoopproces. U handvatten en technieken aan te reiken om beter te ‘scoren’ bij telefonische acquisitie- en/of verkoopgesprekken. U (nog) klantgerichter over te laten komen over de telefoon (Kopen is in hoge mate gunnen!) U te leren hoe leuk telefonische acquisitie en verkoop kan zijn.

Werkvorm Doceren theoretische modellen, discussie over, en oefening van praktische toepassing. Individuele opdrachten tussen de cursusdagen.

Duur 1 dag met optioneel een terugkomdag.

Wijze van aanbieden In-company (bij voorkeur), open inschrijving (landelijk).

Prijs Op aanvraag

Offerte aanvragen

Ervaringen

"Nieuwhuis Consult was a great help for implementing our ISMS ; the consultant successfully managed to adapt the complex ISO 27001 requirements into something our company could easily work with. "

Cyril Mallet - CTO Platform 161

"Al meer dan 15 jaar is Nieuwhuis Consult onze betrouwbare partner op het gebied van veiligheid van ons materieel"

Remko Vriezema - Hoofd werkplaatsen Twente Milieu

"Het was een leerzaam en leuk traject! Zowel in je adviezen als in de training weet je mijn aandacht goed vast te houden, mijn complimenten!"

Karin van Veen - EHS-coördinator Saint Gobain

"De praktische aanpak van het ISO 27001 traject was precies wat we nodig hadden."

Goran Grcic - CEO Graficom

"Bedankt voor je kundige advies, ondersteuning en prettige samenwerking in het traject dat we gehad hebben om tot de ISO13485:2016 certificering te komen."

Bert Raap - General Manager Prince Technologies

Informatie aanvragen

Over de opleiding Training Telefonische Verkoop & Acquisitie

[recaptcha]